25 Şubat 2013 Pazartesi

Otomotiv Tasarımı Sertifika Programı



    EĞİTİM TARİHLERİ
    9 Mart - 25 Mayıs 2013
    EĞİTMEN
    Öğr. Gör. M. Cem Drahşan
    BİLGİ VE ÖNKAYIT
    Telefon:(0 212) 286 49 11/6093
    Telefon (Direkt):(0 212) 286 49 15
    E-Posta:semisikun.edu.tr

  • Otomotiv Tasarımı Sertifika Programı İnternet Sayfası
  • Otomotiv Tasarımı Blog Sayfası
  • Eğitimin Amacı:
    Otomotiv Tasarımı Sertifika Programı, Endüstri Ürünleri Tasarımcılarını, Otomotiv Endüstrisinin ihtiyaç duyduğu tasarımcılar olarak geliştirmeyi amaçlarken Makine ve Otomotiv Mühendislerini de aynı platformda bir araya getirmek suretiyle disiplinler arası ilişkinin boyutlarını ortaya koymayı hedeflemektedir.
    Araç tasarımına ilişkin temel bilgilerin verildiği bu program, konuyu tarihçe, malzeme, üretim, teknoloji, güvenlik, mevzuat ve kullanılan sistemler gibi tüm tarafları ile ele almaktadır. Katılımcılar, program bitiminde çizim ve çamur modelleme "Clay Modeling" tekniklerini de kullanarak kendi araçlarını tasarlayabilecek seviyeye geleceklerdir.
    Katılımcı Profili:
    Endüstri Ürünleri Tasarımcıları, üniversitelerin Makine ve Otomotiv Mühendisliği Bölümleri'nde okuyanlar ve lisans düzeyinde mezun olanlar eğitime katılabileceklerdir.
    Eğitmen:
    Eğitim, Kawasaki Motosikletlerinin Türkiye Distribütörlüğünü sürdüren şirketlerde uzun yıllar yöneticilik yapmış ve markanın tasarım ekibi ile dirsek temasında bulunarak yeni modellerin planlanması ve tasarımına katkı sağlamış, ürün ve marka yönetimi konularında tecrübeli olan üniversitemizin Öğretim Görevlisi M. Cem Drahşan tarafından verilecektir.
    Belge:
    Programı başarıyla bitiren katılımcılara eğitim sertifikası verilecektir.
    Eğitim Programı:
    Eğitim süresi 35 saat teorik, 25 saat uygulama olarak toplam 60 saattir. Eğitime katılanlar teorik ve uygulamalı derslerin tamamına devam etmek zorundadırlar. Sınıflar 15 kişiliktir. Eğitim Cumartesi günleri 12 hafta boyunca günde 5 saattir. Bir ders saati 45 dakika eğitim, 15 dakika dinlenme süresinden oluşmaktadır.
    Eğitim Yeri:
    Maslak Kampüsü: IŞIK ÜNİVERSİTESİ Büyükdere Cad. 34398 Maslak - Istanbul
    Verilen Dersler:
    • Araç Mimarisi Olgusunun Oturtulması
    • Araç Tasarım Yöntemleri
    • İşlevler ve Kategoriler
    • Paketleme Fikri
    • Ölçü ve Oran
    • Yolcu Paketleme
    • İç Mekan ve Kargo Hacmi
    • Güç Aktarma Sistemleri
    • Jantlar ve Lastikler
    • Süspansiyonlar ve Şaseler
    • Malzemeler ve Üretim Yöntemleri
    • Gövde Yapıları
    • Araç Terminolojisi
    • Otomobil Konsept Geliştirme ve Çizim Teknikleri
    • Çamur Modelleme Teknikleri
    • Çamur Modelleme Ekipmanları
    • Armatür Yapımı ve Çamurun Uygulanması
    • Görünümlerin Şablona Aktarımı ve Kullanımı
    • Yüzey Çalışması
    • Detaylama ve TeypÇizimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder